Monday, July 13, 2009

PD International Triathlon 2009 album..



Semalam gua sampai uniten lebih kurang pukul 2.15..Masa dalam keter, member gua yg masuk triathlon rilex je drive.Gua pulak letih macam nak mati..Last2 gua blackout sepanjang perjalanan balik..
Okela, entry kali ini ada sedikit gambar untuk dikongsi..Lu orang tengok2la..X cantik pun..sebab gamba aku tade.. Nasib photographer mmg begitu..Sedih syiall..Sob2..=[


Ni r membe gua..Laju sial die swim..




Brader nie cemburu kat pakcik nie..Sbb kamera dia lawa..

Budak nie innocent wei..Die x tgk betis amoi seblah tu..

Dari jauh tgk cam itik..Dari dekat cepat2 dorang transform jadi homo sapiens.
Lu jgn maen2 bhai..Mamat nie bukan ayam ayam..


No comments:

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur