Thursday, February 4, 2010

Handphone, bukan Iphone.

Sambungan daripada cerita tentang masa depan dalam episod sebelum ni. Aku pun tanpa syak dan wasangka terus capai kunci motor. Hajat dihati memang nak berkunjung ke mines. Nak settlekan semua masalah sebelum ianya berlarutan..







Sampai2 je kat mines. Aku terus jalan sambil buat muka garang. Brader brader yang kerja dekat The Chicken Rice Shop pun tak berani langsung nak promote nasi ayam mereka macam selalu. Takut kene cekik gamaknya.. Sasaran pertama aku ialah ke kedai handset..Dalam perjalanan ke kedai handset. Aku terpaksa naik escalator sebab kat mines tiada tangga. Sambil2 tu sempat la jugak jeling kiri kanan. Mana la tahu kalau ade orang nak ragut ke, orang nak kidnap ke. Bolehlah jugak aku pasang kekuda awal-awal.. Diorang bukan tahu aku ada judo peringkat tertinggi..
Suasana kat sana memang sunyi sepi, Senyap.. Dah macam cerita The Carriers..Tiba-tiba...




***















Notakaki: Aku pegi repair handset dgn buat lenses baru je la.. Bukan ade pape pon..

No comments:

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur