Monday, March 28, 2011

Thanks heroes.

Hidup ini kena pandai menghargai. Barulah hidup ni penuh berkat.

Ok..Di kesempatan ini aku nak mengucapkan jutaan terima kasih kepada yang follow blog aku.. Kau orang memang superb. Kadang-kadang rasa macam tak percaya pun ada. Yela, aku bukan artis, seniman, politikus, penghibur mahupun penceramah. Aku buat blog ni dulu pun sebab ada sorang makwe cun yang menginfluencekan aku buat blog.. Kalau tak haram aku nak berblog.. Lagi baik minum cool blog.. Sedap gak.. Tapi dalam masa yang sama, sebenarnya aku memang ada minat dalam bidang penulisan. Takde la banyak.. Sikit-sikit.

Sekarang bila dah terlanjur ada blog ni. Tak elok rasanya kalau aku abaikan. Baik jaga elok-elok blog tu.At least bila kau rasa gembira,sedih,kecewa,riang,stress,malas,excited,tak boleh tidur,sakit hati, nak luah perasaan, kau ada medium untuk bercerita. Betul tak? :)

No comments:

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur