Monday, June 20, 2011

Beza sibuk gila babi dengan buat buat sibuk

Biasalah manusia, ada masa memang rasa sibuk gila babi. Sampai time makan dengan time tidur pun dah tunggang langgang. Tapi ada masa takde la sibuk mana pun, tapi buat-buat sibuk.Jenis orang macam ni memang banyak. Dan benda ni ada dalam diri setiap orang. Cuma yang membuatkan ianya berbeza, dia punya "buat-buat sibuk" tu power dengan tak power je. Betul.

Macam yang aku cakap kat atas. Aku rasa semester kali ni memang busylah! Tak macam masa awal foundation dulu. Kalau dulu nampak awek boleh suwit-suwit lagi. Sekarang ni memang tak la. Kalau tengah busy memang makan, minum, tidur aku jadi tunggang langgang. Tapi bila dah tak ada kerja. Cepat-cepat aku jadikan tidur itu sebagai satu hobi masa lapang. Lagipun tidur kan satu perkara yang berfaedah. Ok ape. Daripada kau buang masa lepak pavi dari pagi sampai petang tapi dalam dompet ada 4 ringgit je. Baik tak payah.

Notakaki: Oh, aku lama tak update rupanya. Busy busy. Kah kah kah

1 comment:

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur