Monday, March 5, 2012

Solid

Baru je plan nak lepak dekat gym lepas habis kerja. Tiba tiba rasa takde mood pulak. Last last aku tinggal je sports attire aku tu dekat office. Esok lusa aku bertandang la ke gym tu.

Satu benda yang aku risau bila kerja pejabat ni ialah badan makin tak solid.. Akak akak office dah siap bagi warning yang perut aku akan kedepan sama seperti brader brader ofis yang lain. Bahaya betul.. Harap mulut akak jangan masin dah la.

Notes: Tension bila Blogger for Android tak boleh download dekat Malaysia. Tak guna jugek google bukak branch dekat Malaysia bila benda benda kecik camni pun tak boleh setel. Ceit.

1 comment:

Unknown said...

stuju! blogger mmg fail kalau bab keeping up to date nih.

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur