Thursday, January 1, 2009

Malam tahun baru..

Malam tadi round2 putrajaya..
Roadblock banyak..
Jalan sesak..
Kereta berduyun-duyun..
Mat rempit berleluasa..
Jalan ke dataran putra ditutup..
Banyak kereta parking di tepi jalan..
Ditepi jambatan pun banyak juga..
Last-last,aku balik Uniten..
Sampai rumah pukul 11.47..
Terus bukak tv..
Countdown new year ngan paklah kejap..
Dah masuk tahun baru..



Sebenarnya..
Aku cuma nak cakap..
Dulu mase aku kecik-kecik..
selalu aku fikir kenapa manusia sambut tahun baru..
Sekarang baru aku tahu..
Masa itu terlalu berharga..
Oleh itu,gunakanlah sebaiknya..

Dataran Putra-Putrajaya

2 comments:

Kapten Luffy said...

semoga kamu terus berjaya di tahun br ini

ehsansniper said...

Insya4JJl..
Terima kasih kapten..=]

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur