Thursday, February 19, 2009

Tagged daripada Fantaghiro..

Busan2 cuti, jawab tag best jgk..


Thanks ek fantaghiro..^^,








Senaraikan 5 Hadiah Yang Anda Impikan :


:: Handset kot.. 5320 XM pun jadilah..Haha..


:: Kasut Baru..


::Laptop..(Even da ader pc baru..)


:: Alpha 200 (Hot syiall)


:: headphone









Alasan Terhadap Pilihan Tersebut :


:: Aku chenta music..


:: Aku sayang kaki aku..


:: Ianya memudahkan..


:: Dah jatuh chenta..


:: baru best..Layan music sorang2..














5 Impresi Terhadap Orang Yang Diminati :


:: Cute


:: Comel


:: dan


:: sewaktu


:: dengannya..











5 Perkara Hebat Pernah Dilakukan :


:: Menyanyi ketika mandi..


:: Kene sound ngan jiran sebab pasang subwo0fer kuat2..(Jiran aku tu emo beb..)


:: Masak megi..


:: Bawak motor suka buat aksi lompat ala-ala motorcross time lalu bonggol..


:: Siang ikan..


5 Ciptaan Yang Paling Disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi) :


:: Jam..


:: Kasut,selipar dan yang sewaktu dengannya..


:: Lampu


:: Kanta lekap


:: Kamera








5 Perkara Paling Dibenci :


::Lipan..


:: Lapar..


:: Penipu..


:: Fren eat fren


::Bwk kete pelan2 mcm jalan tu bapak dia yg punyer..








5 Orang Yang Hendak Ditagged :


:: Fadzli


:: Nazemy


:: Fikri rahmat


:: dan


:: engkau



Pesananringkas:Amacam Fantaghiro?? Puas ati dgn jawapan aku?? ;D

No comments:

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur