Monday, April 13, 2009

Crows Zero 2


Korang pernah tgk muvie ini x?? Aku rase, sape2 yg da tgk mesti tahu cerita nie cmner..Best gile wei, skill belawan die da tahap godlike da..Sedar x sedar, da kua crows zero 2..Tasaba aku nak download cerita nie..Alahai, masalahnye muvie nie br kua kat jepon 2 ari lepas.. Kene la tnggu lame sikit.. Nak tnggu kua english subtitle lg..Lg la lame.. Haih. =.='

Geng Serizawa..Orangnye kecik jer..Tapi kuat macam sial..
Crows Zero 2 punye trailer..Lawan geng botak plak dah..
Lawan ngan Rinda-man dalam crows zero 2..Tatau sape mng.. Saspen gile..
Part paling lawak dalam crows zero.. Serizawa kepala da berdarah baru nak pakai helmet..Bodo..
Geng genji..Stylo gile..Hati kering beb..Tapi touching gak ngan pompuan..Haha..




Pesananringkas:Ader saper2 nak ajak aku g jepon semate-mate nak tgk citer nie x?? Klu ader suport tambang aku meh.. Jgn risau, passport aku da ader..Lg 1, popcorn aku yg belanje..Haha..

No comments:

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur