Sunday, April 5, 2009

Taaaagggg..


1. Bekas kekasih saya adalah :
- Seorang manusia..
2. Saya sedang mendengar :
- Bunyi-bunyian..
3. Mungkin saya patut :
-Kurangkan maen dan menjadi lebih serius.. 
4. Saya suka :
-Dia..
5. Sahabat-sahabat baik saya :
-Yang merasakan aku nie sahabat baik dia..
6. Saya tak paham :
-Physic..Sama mcm amin..Aku ingt aku sorang je ader masalah problem..
7. Saya kehilangan :
-Laptop beberapa bulan lalu..
8. Ramai yang berkata :
-Saya pemalu..Betul ke?
9. Makna nama saya :
-Kebaikan, kemurahan hati dan kebajikan..Tetapi sudah lumrah perkataan ehsan selalu dikaitkan dengan sukarela n belas kasihan..
10. Cinta itu adalah :
-Sesuatu yg membabitkan perasaan..Agaknye la..
11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
-Berada di sesuatu tempat itu..
12. Saya akan cuba :
-Untuk berubah..
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : 
- Sesuatu jangka masa yang begitu lama, namun ianya 
bergantung kepada tempoh hidup seseorang..
14. Telefon bimbit saya : 
-Boleh dibaling-baling dan kamera vga die setanding kamera dslr..
15. Bila saya terjaga dari tidur :
-Aku cari handset aku..
16. Saya paling meluat apabila : 
-Disuruh meluat..
17. Pesta/Parti adalah : 
-Tidak sama dengan kenduri doa selamat..
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : 
-Banyak..Tak ape..Aku da upload pic.Korang tgk la siniri..









19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 
-16-26..Darah muda wei..
20. Hari ini :
-Hari ahad..
21. Malam ini saya akan :
-Mengadakan perlawanan persahabatan dengan Irwan didalam PES..
22. Esok pula saya akan : 
-Mencari ilmu sebanyak mungkin..
23. Saya betul-betul inginkan : 
-Seseorang yg dapat membantu aku didalam subjek physic..
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
-Aku ternampak muka aku sendiri..
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : 
-Atau.. Eh, shopping mall la..
26. Makanan Barat atau Jepun : 
-Western,but still suke sushi..Aku x suke wasabi.. Plek gile rase..
27. Bilik yang terang atau gelap : 
-Terang, sebab aku rabun..
28. Makanan segera adalah :
-Sejenis makanan yg tidak memakan banyak masa untuk disiapkan..
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
-Aku banyak cakap..Dah x ingt..Maaf..
Bloggers untuk ditag seterusnya :
-Sesiapa yang teringin nak jawab..Amekla..Aku bagi jer..

6 comments:

afifahramli said...

ko yg kne ajo ak..

::EHSANSNIPER:: said...

yeke?
aku tapandai la..
haih..=.='

aminsahari said...

wahh ehsan..
manyak neyh binatang cute ko..
kikiki..
aku nuk bela satu bley x?
huhu..
nice!! =)

::EHSANSNIPER:: said...

amek r sumer..Tak tebele aku..Huhu

afifahramli said...

haha..

btol r ecan..
ak ta reti ni..
ajo2..

::EHSANSNIPER:: said...

yela.Nnti aku cakap kat lecturer yg kau x phm...
Oke?? =P

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur