Monday, August 24, 2009

Aku nak MC..Bukan Manchester City..

Bukan malam kejadian..


Okeh, ini serius.. Malam semalam aku secara sengaja dan tak sengaja (dua-dua sekali) telah melanggar rondebot berhampiran fifteen pada kelajuan dimana Usain Bolt pun x mampu kejar.... Kejadian ini berlaku disebabkan oleh tiadanya lampu jalan lantas menyebabkan aku menunggang seperti memejam mata.. Diharap pihak2 yang berkaitan seperti PBT, Majlis Pembandaran, Adun Bangi, mahupun kepada pihak pembangkang atau kerajaan khususnya Tan Sri Khalid sendiri menyediakan beberapa buah lampu (bukan lampu torchlight)di setiap inci jalanraya bangi..

Walaubagaimanapun, semalam selepas sahaja jatuh..Aku secara panik teros bangun dan lantas meraba PSP di poket untuk melihat keadaannya sama ada cedera ringan,cedera parah mahupun mati(patah dua).. Setelah beberapa saat, PSP disahkan selamat.. Aku mase tue rase macam kuat pon ader sebab tak rase sakit pape..Luka sikit2 je, tp lebam lebih bnyk sikit dari luka2..


Tapi selepas aku bangun je pagi nie..Aku akui yang kaki aku dah bengkak sikit.. Haa, baru terasa dia punya pergi..Memang sakit.. Secara auto aku x pergi kelas sampai aku sihat macam Afdlin Shauki..Err, tarawikh tu..Kalau aku mampu aku pergi..Kau orang janganla risau.. Klu x pergi nanti aku msg korang suh kem salam kat imam..


Jika ada saper2 nak rekemen klinik mana yg aku patut pergi..Sila tinggalkan pesanan anda diruangan komen yang telah disediakan...Tiada bayaran dikenakan..


Kata-kata hikmah hari ini:- Jangan jadi seperti ayam..

7 comments:

afifahramli said...

ish..
asek xcident je..
ape nk jd haaa?

FIR said...

ecan2..
2 r sal..
owng swoh gi solat tarawih x nk...
kn dh jatuh.....

haah...
any way..tgok cm chat jew...
hahahahaha

::EHSANSNIPER:: said...

To peep- Senang gile soklan kau..Aku nak jd doktor..Boleh rawat org sakit.. (Tp asal aku amek IT?)


To daus- Aku pergi la.. Time jatuh tu pukul 3 pagi..Br balik sahur.. Seb bep oke.. sihat walafiat.

afifahramli said...

sile berhati2 dijalan raya..
boleyy?

::EHSANSNIPER:: said...

Oke2..Berhati-hati la nie.. hehe.. ^_^

afifahramli said...

gudboy gudboy..

ApizMabux™ said...

padan muka lu

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur