Friday, May 21, 2010

selipar crocs saiz lapan memang sedap.

Nak berdarah jugak hidung bila aku ajar member bawak motor.. Macam orang mabuk minum todi..Sekejap nak mati enjin, sekejap laju, sekejap perlahan balik. Masa nak tukar gear kelam kabut. Clutch pun kadang tarik kadang lupa nak tarik..Jenis langsung tak dengar kata.. Lepas kena lempang sedas, baru boleh bawak motor dengan tertib. Susah juga nak ajar orang bawak motor ni ye dak? Nasib baik tak ada lesen motor lagi.. Kalau tak, dah makan selipar Crocs saiz lapan..

Kepada Fikri Rahmat, tahniah kerana anda baru sahaja melepasi peringkat pertama ujian lesen memandu kelas B2 iaitu cara-cara menghidupkan enjin motosikal dengan betul. Ingat, dimana ada kemahuan di situ ada HIGHWAY.
Oh ya, lagi satu jangan lupa update blog..

Notakaki: Kadang-kadang bila aku balik rumah nenek, cemas juga tengok budak umur 7-8 tahun dah pandai bawak motor.. Kalau dibiarkan tak pasal-pasal ada yang kena tembak.. Budak kampung bukan jenis makan saman..



6 comments:

fikri FAUZI said...

aku dah boleh buat willy la! hahaha

afifahramli said...

wohoho..
ak xreti gak bwk moto..
bley r ko aja..
bwk skuter ak reti..
ahaha

::EHSANSNIPER:: said...

Fikri- Ish, aku x ajar pun fuk. Kau tengok tutorial kat youtube ea?

Peapah-Boleh2, kalau teringin bersiar-siar naik skuter pusingg uniten pon boleh.Skuter disediakan. Skuter Amir Ariff.Haha.:D

afifahramli said...

haha..
bese r fik..
anak murid lwn tokey

ஐ Nurul-chan ஐ said...

hahaha. mak saya kata,bawak moto bahaya. hehe :p so,saya bawak keta je. hik3 XD *ekcelli sy yg ta reti bwk moto,lalalalla :D

ehsansniper said...

bawak motor sama macam bawak basikal. So, kalau pandai bawak basikal secara automatik boleh bawak motor. :D

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur