Wednesday, June 16, 2010

Broga Hill.^#$%@

Keh3, bila tengok balik gamba kat Broga banyak jugak yang lawa. Tapi kali ni upload yang paling lawa punye. Tade juai punye.Carila kat Tesco sampai mampos pun x jumpe. Actually ada 3 orang lagi yang tertinggal tak sempat masuk gambar.Kesian orang tu.


3 jejaka pingitan.Yang kanan dah ada orang punya.





Nazemy
Alaa, naz. Comelnye yang kat belakang tu.. Haha..





Lily
Kau gigit jari buat ape lili? Lapo?





Tutup muka mana nampak. Sape kau?
Alahai, nak terjun pun malu-malu.


Beritabola: Pergh, hebat juga Korea Utara. Striker pun boleh jadi goalkeeper. Klik sini.Kalau menang Piala Dunia, aku sanggup botakkan janggut aku.

2 comments:

Hafiz Roslan said...

tunggu game spain malam ni.. tgk amacam lak.hahaha

Adeeya said...

Yang kanan dah ada yang punya? :O

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur