Wednesday, June 16, 2010

Cristiano Ronaldo.


Cristiano kalau tak main bola, dia mungkin jadi pelawak.



Lepas game portugal vs *%$# Ivoire, aku terus capai henset call Cristiano Ronaldo. Tapi tak angkat. Lepas lima minit dia hantar mesej. ' Ehsan, s0Wi eh taDi kiTew sakeT kAki. TakLeh Nak Score. Sowii eh..' Terkejut aku, macam anak dara baru kenal henset pun ada gaya dia reply. Aku balas, 'Next game kalau tak score, aku tarik subang berlian kau buat cincin kahwin aku.' Lepastu dia call balik tapi aku tak angkat sambil pura-pura tidur.


Notakaki:Ada banyak lagi gambau kat Broga blom upload.Leklu, kasi panas lu baru upload.Korang sabar dulu k.Pegi buat bende lain makan roti ke, main psp ke, tolong mak masak pun orait jugak. Saje nak kasi surprise sikit. Bhahaha.. Lepas ni game Brazil menentang pasukan misterius iaitu Korea Utara. annyeonghi jumuseyo! ► selamat malam

No comments:

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur