Wednesday, January 19, 2011

Ingat 10 perkara

Tak banyak benda yang aku nak kongsi kali ini. Cuma ada beberapa perkara penting yang patut aku beritahu.

1.Paper semalam boleh tahan dia punya susah.
2.Aku nak balik hujung minggu ni tapi next week ada 3 paper.
3.Aku sepatutnya dah mula belajar cara menggunakan library dengan betul.
4.Ipod touch itu cool.
5.Rindu dekat motor.
6.Manchester United adalah champion epl.
7.Manakala liverpool itu ........(sila sambung sendiri)
8.Sekarang ni memang lebih cenderung membaca blog daripada menulis blog.
9.Twitter dah boleh jadi hobi.
10.Games angry birds memang boleh buat orang ketagih..




Notakaki:Kepada mereka yang komen photoblog aku.. Terima kasih daun keladi. Maaflah.. Aku baru perasan hari ni.. :)

No comments:

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur