Wednesday, April 6, 2011

Fan Barcelona


Hari ni aku tak ke mana-mana. Keluar rumah pun sebab hantar&ambil adik balik sekolah dengan pergi kedai beli barang dapur sikit. Ingat esok nak pergi mendaki sikit lah. Biar badan fit sikit. Makin lama duduk rumah makin risau dibuatnya. Mana taknya, kejap2 asyik nak mengunyah je kerjanya. Bahaya sungguh. Boleh sakit tau.

Bosan dengan FB & Twitter, aku bukak blog. Baca blog2 orang lain, dah memang hobi aku jadi silent reader blog orang. Nak mengomen tu jangan harap ler. Malas bebeno. Tapi sejak akhir2 ini aku perasan blog2 yang aku baca banyak yang menghidangkan cerita tentang Video Clip Dato T. Memang haru sungguh.

Oh ya, sebenarnya malam ini perasaan aku agak berdebar-debar sedikit. Tapi dia punya tahap berdebar takdelah teruk sangat. Boleh maintain lagi. Bagi sesiapa yang tak tahu. Awal pagi ni ada perlawanan bola sepak di antara kelab Chelsea dan juga kelab Manchester United untuk Piala Liga Juara-Juara Eropah. Nasihat aku kepada team Manu, hati2 dengan John Terry. Dia sangat berbahaya di dalam dan di luar padang. Jaga-jaga.

Lagi 1 match melibatkan Barcelona dengan Shakhtar Donetsk. Dalam game ni aku sokong Shakhtar laa. Korang nak tau tak sebab apa aku sokong kelab Shakhtar ni walaupun pada hakikatnya kelab ni takde la power mana.

Sebaaaaab kelab Barcelona dah ada fan yang baru........ Nasib nasib




No comments:

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur