Friday, April 15, 2011

Pengalaman saya berhadapan dengan Pemain Bolasepak Perak

Malam semalam sempat juga la aku pergi jumpa pemain-pemain Perak dekat Greentown Mall. Sampai sampai sana je kaki aku dah kena tackle dengan Chan Wing Hoong dan Syazwan Roslan. Nasib baik aku sempat berpaut dekat kaki Nanthakumar. Pergh, kalau tak memang aku dah terjatuh dah. Malu la ada awek belakang tengok. Si Akmal Rizal dengan Syafik Jamal dari tadi dah tersengih-sengih macam kerang busuk pandang aku. Sabooo je la.

Apa?! Tak percaya?? Korang tengok la sendiri. Aku dah kabor.


Ternganga Akmal Rizal bila nampak aku ada kat situ.



Wing Hoon dengan anak dia. Syafik Jamal steady pandang kamera.


Abam Nantha.


SilverState Ultras Perak



 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur