Tuesday, April 5, 2011

Infection


Hari ini aku rasa tak berapa nak sihat. Letih lain macam. Lepas balik dari pusat servis kereta petang tadi. Rasa macam nak terus tidur je.Dah la petang ni hujan.Alahai.Mengundang betul.


Dengar cerita dalam beberapa hari lagi Celcom akan memperkenalkan perkhidmatan baru. Dia punya gimik tak tahaaaaan. Menjadi betul.Sampaikan ada yang cakap ini agenda freemason la. Illuminati la. Macam-macam aku dengar. Nasib baik diorang tak kaitkan dengan isu pengharaman poco-poco. Walau apa-apa pun, kepada Celcom tahniah aku ucapkan. Mengundang tanda tanya buat pengguna memang menyeronokkan bukan?




Its not fun. Its funny.



Celcom Kolony

2 comments:

Hafiz Roslan said...

yeah. advertising technique yg sgt unik.. 1st rasanya ada ads camni.

ehsansniper said...

yes.. hehe. Update la blog apis.

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur