Tuesday, March 31, 2009

Award from Peapah..

Erm, sebelum tue.Nak mintak tolong jasa baep korang la..Sila jawab survey kat sebla kanan blog ineh..Btw, jawab dgn jujur tau.Tapi, klu nak jawab men2 pon tape.Takesa la wei.Chill suda..Haha..

Entry kali ini adalah berkaitan dengan award.Ya award..Betulla apa yang korang baca.Tak sala lagi.Tapi jangan la wat muke terkejut camtu.Aku tampa laju2 kang..xD

Peapah, thanks wei bg award nie..Huu, aku terharu gile.Sebab aku macam x percayer..Pas aku tampa pipi aku nak dekat pat blas kali baru aku sedar..Yang aku bukannya bermimpi mahupun mengigau..Btw, sakit tau pipi aku..T_T

........................................................................................................................................................................
1. Copy badge “2008/2009 Cute’s Award” at my blog
2.
 
Link/ceritakan kembalisiapa yg memberikan award ini kpd anda
3.
 
Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
4.
 
Pilih 5 penerima award yg lain dan nyatakan nama mereka
5.
 
Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen menyatakan mereka telah di tag.

.........................................................................................................................................................................

Tentang Pemberi Award:-
Name die afifah ramli.
Org panggil die peapah.
Tapi die famous ngan panggilan kucen belon..
Kalau panggil Iceman pon tak sala gak..
Die seorang perempuan yang agak baep..
Die pemalu..
Die pendiam..
Tgk sekali cam budak pandai..
Tgk dua kali sah2 mmg bdk deanlist..
Pandai sewa keter..
Blog die cantek..
Dia asal terengganu..
Die time lapar makan nasik..
Besday die 20/10/1990
Die kipas susah mati Stephanie Meyer's Twilight Saga..
Dia ader bg aku tiru akaun time kuiz aritu..LOL


.........................................................................................................................................................................

Fakta/Hobi Penerima Award:-

Aku suke kaler merah..
Aku suke physic, tapi physic x suke aku..
Aku suka wat keputusan last minute..
Aku escape klas math pg td sbb lecturer math aku diganti ngan lecturer lain..Aku nak lecturer yg original..
Aku masih single..
Aku suke bawak motor g jalan sorang2..
Aku banyak main sem nie.Aku takot..T_T
Aku asal Ipoh, bukan Penang..
Aku nak beli kamera dslr, tapi duit kurang seringgit enam puluh sen..
Aku nak beli kereta, tapi harga kereta bukan bawah seratus dua puluh ringgit.
.........................................................................................................................................................................
Penerima award seterusnya:-
-Tiada, sebab semua member aku da dapat..=P

12 comments:

nazemy ibrahim said...

ooo
iceman ea?

afifahramli said...

uik..

maseh2..

kedekut r kau ni..
tanak bg award kat spe3..
haha..
nk simpan die sorg lak..
hahaha

ehsansniper said...

To lepent-Haah, takkan la lelaki ais..
cam plek je bunyinyer..huhu

ehsansniper said...

To peapah-Bkn xnak bg..T klu aku bg, sian kat len2 x dpt bg.Xkan nak bg 2-3 kali.Huhu..Lgpon, x baep menipu.hahaha

afifahramli said...

kikiki...

bgos r ecan..
x hipokrit..
i like.. (sporting3)
ahaha~

ehsansniper said...

Haha..Tu la pasal..Kau hipokrit x??
xD

afifahramli said...

hope not..

tp ak mne la sedar kan..

kdg2 leka..
tp being hypocrite utk masa2 yg tertentu, tu ak rse normal..
bkn la ak ni mmg hipokrit..
tp kdg2 terpaksa tau..
cuba elakkan jela..

yela..
mne ade org yg perfect..
lg2 ak ni..
huhu..

tgk ecan..
ak da bg ceramah kat sini...
heeee~

ehsansniper said...

Haha, tape2..
ta kesa wei..suke dgr..
t slalu2 la bg ceramah..
aku manusea mudah lupa..huu

nazemy ibrahim said...

panjang nye ustazah peep bagi ceramah

x pe hypocrite utk kepentingan diri sendiri
hahahahaah

ehsansniper said...

Panjang ke?
pendek je la..
huhu..

afifahramli said...

nta naz..

tu br mukadimah..

haha..
ecan..
ak bg pluang kau smbung..
cpt2..

ehsansniper said...

aku takpandai la wei..
aku suke dgr je..
huuu..

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur