Thursday, March 5, 2009

Sem baru menjelma..

Sejak kebelakangan ini aku terlalu jrng memblog..Tidak pasti kenapa n mengapa aku jadi begitu.
Mungkin sibuk barangkali..Ataupun saje pura2 sibuk.Aku sendiri tidak berapa pasti.


Oh ya, sekarang penulis sudah pun memasuki sem 3 di uniten..Alhamdulillah, result pun agak memberangsangkan berbanding sem 1..Terima kasih rakan2 dan para pensyarah yg memberi tunjuk ajar kpd aku selama ini..Tanpa anda, siapalah aku..


Hari ini aku tiada kelas..Aku merase sedih..Manakala rakan2 ku gembira seperti merekalah yg menjadi juara raja lawak..Haha..Seperkara lg,lecturer akaun br aku mmg best..Kemungkinan peratusan untuk aku jatuh cinta kpd subjek ini meningkat 2 kali ganda..Nasib baik blaja akaun skali je seumur hidup..Jadi, legalah sedikit..


Pesananringkas:Aku teringin menyarung kasut Macbeth yg beharge RM200 seperti rakanku tapi siapa mahu bayar untuk aku??Ini linknya, sila cuci mata..

1 comment:

Kapten Luffy said...

ko datang bulan kot... tu ler susah nak blogging... ahaha

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur