Friday, March 6, 2009

Sepah da best..

Hari ini hari jumaat..Ya hari jumaat..seperti biasa..Tiada sesiapa dirumah.. Cuma aku dgn fik dirumah..Kebetulan rakan fik bertandang ke rumah..Mereka leka bersembang..Biarkan, bukan mereka ganggu aku pun..sedikit pun tidak..lagipun, ini baru minggu pertama semester 3.. Klu aku sdng study..Mungkin mereka beranggapan aku buang tebiat..Betul..Sbb itu bukan perkara yg biasa aku lakukan di awal sem..Namun, tidak study bukanlah bermaksud aku begitu alpha dan leka sehingga mengabaikan pelajaran..Tidak..Tidak sama sekali..Jgn berperasangka buruk ya..


Cuti2 ini..Aku sudah merancang awal2 perkara yg hndk ku buat..Pertama sekali, esok pg2 aku mahu pergi ke lowyat..ditemani oleh teman sekolah lama..Mahu membeli joystick baru,biar sepadan dgn desktopku..Itu rancangan disebelah pg..Ptg pulak, tidak pasti lg..Mungkin berkunjung ke alamanda..Manalah tahukan..Tgk je la macammana esok..HUh..



Pesananringkas:Tadi aku tgk Final Raja Lawak..Sepah mmg best..;D

2 comments:

Kapten Luffy said...

aku keje... x tgk raja lawak..

fikri FAUZI said...

hahaha..
ala ehsan..
poyo la nak study..

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur