Monday, November 24, 2008

Smart Tag for me..

Tag ini diberi oleh cik manis yang sedang syok tidur dirumah...
Semoga beliau sentiasa sihat hendaknyer..
Bukan aper,aku risau dengan pekerjaan baru dia sekarang..XD

7 fakta tentang saya
  • Seorang manusia..
  • Lelaki..
  • Pelajar Universiti..
  • Pendiam..
  • Memerlukan cermin mata untuk melihat dunia..
  • Chenta music..
  • Bekas pacar Bunga Citra Lestari..

7 perkara menakutkan saya di dunia..
  • Bom nuklear..
  • Hilang selera makan..
  • Anaconda kelaparan sepanjang 30 kaki..
  • Kehabisan wang ringgit..
  • Tak lulus exam..
  • Menunggang terlalu laju.
  • Yang maha kuasa...


7 lagu buat masa skrg
  • Jason Mraz ft. Colbie Caillat-Lucky..
  • Faizal Tahir-Coba..
  • Avenged Sevenfold-Bat Country..
  • Ari Lasso ft Bunga Citra Lestari-Aku dan Dirimu..
  • Womanizer-Britney Spears..
  • The Fabulous Cat-Rimas..
  • David Archuleta-Crush..
7 perkara selalu sebut

  • Serius2...
  • Asal huh??
  • Radio3x...
  • Sengal..
  • Aku nie orang kampong..
  • Nak ke mane laju-laju..
  • Kau mmg makhluk paling kuang ajar..


7 perkara yang amat bernilai
  • Family aku..
  • Nyawa aku..
  • Handphone burok aku..
  • Maruahku..
  • Dompet aku..
  • Cermin mata aku..
  • Buku rujukan finite mathematics aku..

7 pertama kali dalam hidup saya

  • 1st time menangis ketika aku dilahirkan kira2 18 tahun yang lalu..
  • Berjauhan dgn keluarga dari umurku 13 tahun sampai sekarang..
  • First time masuk competition time f4...Walaupun 1st time,berjaye gak mewakili negeri perak ke peringkat kebangsaan...
  • Nek flight sengsorang ketika aku form4..
  • Rase cencaluk time makan petang tadi..Hafiz yg suh test rase.
  • 1st time hilang mende beharge..
  • Nek komuter 5 bulan yang lalu..
7 org bertuah menjawab tag ni
  • Pea-pah
  • haikalastar
  • fadzli
  • fikri
  • hafiz
2 org lg aku pilih kemudian...



sila sertakan gambar kamu

4 comments:

Kapten Luffy said...

ajar aku main snooker

ehsansniper said...

eh,gambar ini diambil untuk tujuan penggambaran shj..
aku pun x berapa pndi main..
tapi,boleh la kite lawan pas nie coz same2 noob.. Hahaha..XD

cik manis said...

hua hua hua
bagus2
aku suke btul buli ko jwb tag
ha ha ha
laen kali boleh tag lg
:P

ehsansniper said...

Boleh jer cikmanis..=]

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur