Tuesday, May 19, 2009

Kotak-Masih Cinta

Lagu kegemaran aku pada saat ini..
Kotak-Masih Cinta

Tik tik tik Waktu berdetik
Tak mungkin bisa ku hentikan
Maumu jadi mauku
Pahitpun itu ku tersenyum

Kamu tak tahu rasanya hatiku
Saat berhadapan kamu

Tik tik tik Air mataku
Biar terjatuh dalam hati
Mau ku tak penting lagi
Biar ku buat bahagiamu

Kamu tak tahu rasanya hatiku
Saat berhadapan kamu
Kamu tak bisa bayangkan rasanya
Jadi diriku, yang masih cinta


Kamu tak tahu hancurnya hatiku
Saat berhadapan kamu
Kamu tak bisa bayangkan rasanya
Jadi diriku, yang masih cinta

uuu…
uuu…
uuu…


Pesananringkas:Perhatian,sahabat aku si Bedul telah mengalami sejenis penyakit yang tidak dapat dikenal pasti pada bahagian situ dan situ dia..Semoga beliau cepat sembuh..Harap-harap bukan H1N1..xD

6 comments:

ApizMabux™ said...

ape asik2 aku je ni?

Norex said...

hahaha,jiwang jugak mende2 ko layan..ish2..

sembuh cpat,bleh kite lumba nnti.hahaha

::EHSANSNIPER:: said...

To bedul-Ko sakit, aku risau la..Aku gitau r kat 1 dunia..Bia dorang tau.. Mane la tau,ntah2 ader orang anta anggur guna poslaju ke..




To trex-Eh,tak jiwang..lagu nie sedap gile kerbau pendek..nak lumba sekarang pon boleh..x payah tunggu aku sembuh..janji motor sembuh..huhu..xD

ApizMabux™ said...

lagu ni aku pnh wat koler rington
mcm kerbau je

~NaNa~ said...

waah!
ske gak lgu nie! :D

::EHSANSNIPER:: said...

To bedul-Habes dah kau pun cam kerbau..Huhu..xD

To Nana- Bes kan kan kan...xP

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur