Thursday, May 14, 2009

Memohon Mc..

Maaf, ehsan masih lagi sakit..Luka eksiden kering pun belum..Masih lagi lembap-lembap basah..Jadi dia mintak sambung mc..Nak rehat cukup2 dia kata..Korang doakan je la dia cepat sembuh..Oh, oke..Aku nak pergi suapkan ubat untuk dia kejap..Biasala, time sakit memang dia  mengada-ngada sikit..Kalau tak memang aku dah sumbat mulut dia dengan tangan aku..  Papehal, kau orang tinggalkan pesanan korang kat sini ajer..Adioss..

4 comments:

afifahramli said...

get well soon my fren!!

heee!!

ApizMabux™ said...

ape dia ni?
aku ngk ko sht je

najwa hazirah halmi said...

xciden ker beb?

::EHSANSNIPER:: said...

To peapah-Thanks..

To bedul-Aku berlakon sembuh je tu..

To-najwa-yup,accident..

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur