Thursday, May 21, 2009

Minggu yang singkat,pendek,kejap,cepat dan tak lama..

Aku rasa baru semalam ayah aku hantar aku ke uniten..
Rasa macam minggu nie cepat sangat masa berlalu..
Tak macam minggu-minggu lain..
Haikal ngan Irwan dah cabut balik rumah..
Bestkan kalau rumah dekat..Aku pun teringin balik tiap-tiap minggu..
Tapi rumah aku jauh..Kalau ayah aku belikan aku kapal selam  terbang takpela..Cepat sikit sampai..
Tiap weekend boleh balik..Boleh buli adik-adik..Makan sedap-sedap..Tengok astro..( channel 551& 812 faveret..) Jalan sorang-sorang kat Tesco..Pergi pasar malam..Pergi Gerbang Malam..Jadi pencegah maksiat kat padang polo..(Sebab malam-malam banyak pondan kat situ..)Reunion..Tolong mak memasak..Berkelah..Ahh, macam-macam lagila..Malas nak tules..Baik aku g jalan-jalan Putrajaya..Boleh tengok-tengok pokok..Dah lama aku tak jumpa pokok..Okela wei..Bgolling off..Eh, silap.. Blogging off..Out..

6 comments:

aminsahari said...

alaa ecan..
shume dye nuk sebut eyh..
jeles aku.. hihi..
dah lama la x pegi gerbang malam..
nuk cari kasut.. hihi..
tesco x besh la ecan.. kte g TGV kat jusco jum..

**ko skodeng kat polo eyh??
ecan kantoii!! haha.. xP

Monkey D Luffy said...

erk

homesick dah ker?

fikri FAUZI said...

Final nak dekat doe..Cuak gaks.. Huu

::EHSANSNIPER:: said...

To amin-aku slalu g tesco sebab dekat gile ngan umah aku..pg jusco tgk wyg?? aku tarahal wei..Maner der skodeng.. Aku tangkap pondan2 tu pastu seret kat jalan jer..Hahaha

To monkey-lebih kurang la..Huhu

To ferry-Tu la sapal..Eh, pasal..

ApizMabux™ said...

jgn malas2

::EHSANSNIPER:: said...

ko pon samer..
nasihat org plak..

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur