Thursday, May 28, 2009

Pengalaman ngeri saya malam tadi..

Aku mula-mula memang tak nak nyanyi lagu nie..Paksa la macam mana pun..Aku takkan nyanyi.. Tak rock langsung..Lagu budak-budak umur 8 tahun ke bawah..Umur budak-budak baru nak sunat..Tapi bila aku dengar kaki-kaki bola yang sebaya dengan bapak aku nyanyi lagu nie kat kedai mapley semalam..Aku terkesima, tak tentu arah..Apatah lagi masa tu Manchester dah "kena" dua gol..Akhirnya aku akur.. 

* * *

Apa yang penting??
Kerjasama!!!


Pesanan-aku-kepada-ronaldo=Ronaldo, ubah sikap kau..

5 comments:

afifahramli said...

wonderpets..

besh ape..

ini sewious!!

haha~

::EHSANSNIPER:: said...

Haha, tak minat la..Kartun die x comel mcm shin chan..Hahaha..

afifahramli said...

manyak sungeh lak

ApizMabux™ said...

aku di nasmir esan

::EHSANSNIPER:: said...

to peapah-mustila..hahaha..

to bedul-Nasmir mane bedul?? yang kat pekan lama tu?? tepi sungai perak???

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur