Friday, December 26, 2008

Dia sudah pandai TAG aku.

Kata-kata penghargaan....
-Terimakasih yang tidak terhingga kepada cik sheril kerana bersusahpayah mengetagged aku yang paling malas sekali tag orang lain..Sesiapa yang musykil dengan jawapan aku,anda bolehla meninggalkan segala persoalan disini...


You have to list 7 weird things about yourself, post it in your blog, tag at least 7 people (list their names), and comment on their blog to let them know that you just tagged them.

  1. Aku lebih pendiam dari rakan-rakanku yang lain..Jangan tanya mengapa..
  2. Sentiasa berwajah serius,walaupun ketika rakan-rakanku cuba membuat lawak denganku..
  3. Mempunyai kebolehan luar biasa iaitu tidur awal dan bangun awal...
  4. Saat ini lebih meminati lagu-lagu dari band indie..
  5. Kerap memecahkan barang orang lain tanpa disengajakan sejak akhir-akhir ini... (Ini juga boleh dikira sebagai satu kebolehan luar biasa..)
  6. Time tengok citer seram..Aku lebih gemar menutup sebelah telinga...Tidak tahu mengapa..
  7. Teringin belajar shuffle dengan haikal..Tapi dia malu-malu nak ajar...Aper kes???

those who've been tagged :

Kali ini tiba-tiba aku terajin tag orang lain...Namanya seperti dibawah..=]

  1. Hafiz
  2. Fikri
  3. Fadzli
  4. Haikal
  5. Nazemy
  6. Pea-pah
  7. Lanina

Pesananringkas:selesai sudaa tag ini..

No comments:

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur