Sunday, December 21, 2008

Ronda-ronda Kuala Lumpur.



Beberapa hari yang lalu aku ada terima panggilan..Daripada kenalan jauhku.. Dia cakap baju yang aku tempah da siap..Waa,rase macam seronok je..Tapi masalahnya.Kene amek by hand.Aku dah la tatau jalan2 kat kl ni..Setelah beberapa kali berbalas-balas sms dgn beliau..Kata putus telahpun disepakati..Semalam beliau menyuruhku menunggu di dataran Merdeka jam 10pg..Lalu aku merancang perjalananku..Nasib baik ader pemandu pelancong..Takdela aku sesat.. Hehe.. Aku ajak member aku farouk follow..Dia tahu selok belok KL2 cosanostra nih..Oleh sebab farouk ta bg tau aku berapa jauh perjalanan tersebut..Jadi aku membuat perkiraan sendiri.Aku merancang akan bertolak sejam lbh awal..


Setelah bersiap-siap pg td..Kami pun bergeraklah lbh krng jam 9.10..Terlambat sikit..Pastu g isi minyak.Farouk plak berenti kat BP..Minyak dy kering kot.. Haha,first time mutur aku telan minyak BP..Rase sian plak kat beliau..Time isi td aku syahdu..Wakaka..Pastu kami meneruskan perjalanan..Setelah beberapa ketika sampaila kami di depan bangunan abdul samad..Aku tgk jam..9.35 pg..Tadelah jauh sgt..sengah jam da sampai..Lastly,aku ngan farouk tnggu kat dpn bangunan abdul samad..Org tak ramai plak arinie.Lepak2 jap sambil tunggu dealer sampai..Ta lame kemudian..Aku dapat msg yg dealer br bgn pg.. Aku ta kisah sgt..Coz inilah kali kedua dalam hidup aku g dataran merdeka..First time aku g time rombongan darjah enam..Haha, hebat tak aku..Slalu tgk dalam tb je..Pastu aku snap r beberapa keping gambar untuk tatapan umum..
Sila klik pada gambar untuk proses percambahan..Lebih besar dan jelas..


Langit cerah..
Cantik.



Td aku da rancang nak naik atas..Tapi takut kene tngkap plak..Huhu..


Bangunan nie dah condong..=]


Macam photographer la plak kan..



Aku snap pic..Farouk jage motor..Parking VVIP tuh.Haha..

Time snap..Aku nyanyi lagu negaraku..XD



Sarkastik..



Cantik tak design??Aku tempah kat forum ini..


Pesananringkas:Lepas amek bj tros blk..Sila abaikan tarikh di pic..Kamera aku mmg begitu..

2 comments:

Monkey D Luffy said...

sungguh patriotik... tahniah

::EHSANSNIPER:: said...

kecik-kecik dulu cita2 aku nak jadi askar..mesti la patriotik..

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur