Thursday, December 25, 2008

TAG kelima..

Semalam Fadzli roomate kpd Hafiz telah pun mengetagged aku..Jadi untuk memenuhi segala permintaan beliau..So,ak akan jawab TAG nie dgn selamber...Jika ada sesiapa yang ingin memberi TAG yg sama kepadaku..Inilah jawapannya..Datang dari hati yang terdalam.. Terima kasih..^^


1.Anda rasa anda hot?
Ikut cuaca..
Kalau cuaca panas aku pasti hot..

Ikut situasi..
Kalau situasi tidak menyenangkan..Ianya juga boleh membuatkan aku hot..

Ikut makanan..
Jika makanan itu masih panas..Lalu ku telan..Lidah aku pasti akan terasa hot..

Kesimpulan:Apa itu HOT haa??Aku tidak dapat menafsirnya dgn jelas..=]



2.Upload gambar kegemaran anda.




3.Kenapa anda suka gambar ini?
Sebab aku tidaklah tidak suka akan gambar ini..Paham tak???

4.Bila kali terakhir kamu makan pizza?
Cuti raya haji yg lepas..Tatkala adik kecilku merengek minta dibelikan pizza.. Merasa lah aku Italian-Japanese Pizza..Sekarang sudah ada Thai-Moroccan Pizza.. Siapa mahu belanja aku??Pizza Hut dekat sahaja..=]
5.Lagu terakhir yang kamu dengar?
Silly Lily by Bunkface..(Maaf kpd yg sesiapa yg bernama Lily..)

6.Apa yang anda sedang buat sekarang ini selain menyelesaikan tag ini?
Bermain game ragnarok online..Best tau..

7.Selain nama kamu sendiri,apakah lagi nama yang kamu suka orang panggil kamu?
Err,yang saya suka sahaja kan??
sila panggil saya ehsansniper...

8.Tag lagi 5 orang
  1. Aku
  2. sudah
  3. malas
  4. TAG
  5. orang


9.Siapa orang nombor satu?
Penulis blog yang malas TAG orang lain...

10.Orang nombor tiga ada hubungan dengan siapa?
Nombor tiga bukan orang..Cuma satu sikap yang negatif..

11.Katakan sesuatu berkenaan orang nombor lima.
Orang nombor lima adalah sesiapa sahaja..Jadi,gaya anda akan memberi jawapan kepada soalan ini..

12.Bagaimana pula orang nombor 4?
Ianya bukan manusia..Aku tak pasti jika ada orang yang bernama seperti itu..Bunyinya pasti aneh..

13.Siapakah orang nombor dua?
Dia menetap diantara aku dan malas...

2 comments:

fikri FAUZI said...

jawapan ketiga tu aku konfius la..
aku je yg tapaham or kau pun ta phm?
huhu

ehsansniper said...

Tidak tidaksuka means suka lah..
Ngen gak kau ni ek...Haha.

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur