Monday, December 29, 2008

Salam Maal Hijrah buat semua..

Hari ini aku sangat letih..Pagi tadi,ketika aku berada di ipoh..Hujan renyai-renyai..Cadang nak bertolak awal..Tapi tayar belakang dah botak..Cengkaman pun dah berkurang..Jalan pulak licin..Kalau aku careless sedikit,kemalangan pasti berlaku..Terpaksalah aku delay perjalanan aku selama sejam lebih..

Pagi tadi,ak bertolak dari Ipoh lebih kurang jam 11.20 dan sampai ke apartmen tepat jam 2.00..Masuk sahaja ke bilik..Baru aku teringat selipar aku tertinggal di rumah.. Astaga...Camner aku bley lupe..Tasilap aku,aku da mskkan sliper tu kedalam plastik.. Aku ingt lagi..Tertinggal di depan rumah la gamaknya..


Jadi,terpaksela aku bli selipar baru..Klu tak,takkan makan malam kat upten pon pki kasut..Nanti org ingt aku buang tebiat lak..Kat umah ader fik jer..Aku ajak dy g..Kebetulan dy nak cr kasut bru..So,3.30 aku ngan fik da begerak ke Alamanda..Letih pun ta ilang lg.. Cari punyer cari jumpe gak laa..Aku bli sliper murah je..Coz aku pki sliper tu tak lame..Still syg lg sliper kat umah..Next month balik kampung, aku mesti pakai sliper lame blk..Sayang betul aku kat sliper tuh..


Pastu,fik g cari kedai kasut..Dia da aim lame kedai tuu..Tapi time cari td..Kitorang tak jumpe kedai tu.. Last2 cancel cari coz perut dah lapar..Mata aku pun dah berpinar-pinar..Rase pedih semacam..Pas bli makanan,kitorang pon blk umah..


Pesananringkas=Jangan lupa,makan Examo banyak-banyak..

2 comments:

Monkey D Luffy said...

ini dah kena penyakit lupa ler ni

::EHSANSNIPER:: said...

Oh,kirenyer aku tgh sakit la nih???
Heee..

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur