Saturday, December 20, 2008

Ehsansniper vs Atroce

Semalam after exam, semua cabut blk kg..
Tinggalla aku terpinga-pinga sengsorang kat umah..
Nasib bek aim ta blk..Tapi dy ta datang lepak umah aku plak..
Jadi aku pun main la game nie..Ragnarok Online namenye..
Terima kasih kepada beliau kerana telah membina server RO Uniten..
Malam tadi aku main game nie..Tu pun lepas abis cerita misteri nusantara..
Ramai gak yang main malam tadi..Ade peluang nak atack MVP..
Jadi...Anda saksilah gambar2 di bawah ini..Ketika aku bertarung dgn Atroce..Salah satu raksasa yang power..Tujuan aku bertarung dgn menatang nie hanyalah untuk mencari atroce hat.
Hanya dia je yang ader..




Nyawa dia lebih sejuta lima ratus ribu..Aku atack lima ribu lebih jer..Korang bayangkan laa..
Betape susahnye..



Atroce attack aku miss tue..Tapi sekali dy attck mau cecah 41 ribu..T_T


Aku attack cecah gak enam ribu..Huhu.


Part paling best..Berlari bekejaran..Nasib bek atroce jalan ta laju sgt..Selamat aku..
Actually nyawa aku dah hampir abis laa..




Akhirnya...Dia telah telah tewas..^_^


-Tapi tensyen gak sebab da lebih 5 kali attack atroce..Satu atroce hat pun aku tak dapat..Hampeh..



Aweks baru dalam game nih..Namenye Luna..Sepadan gak kalau sniper digandingkan dgn assassin cross..Wakaka!! pasan giler..


Pesananringkas-Kepada haikal,fikri dan fadzli..Saya sudah level 99..Anda bila lagi?? XD

2 comments:

Kapten Luffy said...

gila ah game ni... nampak mcm best org men. tak try lagik

ehsansniper said...

Try la..
Aku nyer private server..
senang leveling..Huhu..

 
Copyright © It's not a 9gag. Blogger Theme by BloggerThemes & newwpthemes Sponsored by Internet Entrepreneur